2010. július 4., vasárnap

hö..
repülünk, de könnyen padlót foghatunk,szárnyak nélkül zuhanunk, mint egy darab szikla.De a szeretet feltétel nélküli, hamár fenntartásaink vannak, az csak bajt okoz.Lelkem megkarcoltad, nem jön reggelente az édes ébredés.Nézz rám, nézz mélyen a szemembe, mondd, mit látsz..csak árnyék..amit elfúj a szél. Elmondtam neked, a legféltettebb titkomat..és most mivel találom magam szembe, hát a savval. Értsd meg, a savval megölöd a mosolyt. Bámulok ki az ablakon, figyelem az embereket..csörög a telefonom, látom, te vagy az. nem, nem akarok veled beszélni sem. Felnézek az égre, mintha könyörögni akarnék. Gyenge vagyok, végtelenül gyenge. Észreveszem a holdat. Telihold van.A szívem veszélyt érez.De én tudom, hogy nálad veszélyesebb már nem lesz az életemben. Mert annál veszélyesebb nincs, ki egy ember lelkét bántja. Majd ha találkozunk,akkor megint egy kicsit közelebb vonsz magadhoz.De belül továbbra is meg vannak karcolva a dolgok.Persze, visszamosolygok én is, de olyankor olyan érzésem ámad, mintha valaki a nyakamat taposná,és már az utolsó lélegzetvételért küzdenénk. És nem azért, mert nem szeretlek, hanem mert marsz. És tudom, hogy aznap is belémmarsz valami miatt.Bár én nem akarok neked esélyt adni arra, hogy bánts, de te mégis megteszed. én teljes mértékig megértelek, bár ezt te nem hiszed. nem baj, nem kell. nem fogom bizonygatni,annak semmi értelmét nem látom, és attól nem lesz jobb, ha bebizonyítom, mert nem a végcél a fontos nekem, hanem a célomig vezető út. Vagyis a célig vezető hit. Ha elvesztem a hitem, akkor nem fogom élvezni, azt ha célba jutok.Most pont ez történne. Semmivel sem érezném magam jobban, ha a tudtodra adnám, hogy igen... baleset volt a pályán. Nem akarom bebizonyítani azt sem, hogy tényleg veled akarok lenni. Ugyanis ha csak egy picit maradnál csendben és meghallgatnád a lelkem suttogását, nem marnál állandóan belém.Akkor tudnád mi történik bennem, mi történik velem. Ha hagynád, hogy megnyíljak. Én nem az a fajta lány vagyok, akit meghódítottál egyszer. majd beszélgettetek sokat és minden elindul, az később is úgy lesz.nem, én nem egy ilyen egyszerű ember vagyok. Tudod milyen szomorú, ha az ember jót akar és elkésik vele?piszok rossz érzés..de nem kell elhinned ezt sem. Az esőcsepp egy porszemnek átok, a könnycsepp az embernek átok.
Nem akarok többet írni.
Nem akarok ma már veled beszélni.
Nem akarok senkivel sem beszélni.
Nem akarok senkivel sem találkozni.
Nem akarok most létezni.
Fáj a hasam.Fáj a fejem.


De a legjobban a lelkem mar...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.