2010. november 21., vasárnap

Csőőő,
hát ez király..4 balszerencsétlenkedés után rájöttem, hogy kell ebbe a google szarba belépni! Nagyon súlyos szőőőke...:-D
Hát,most kaptam egy igen olyan hírt, ami miatt csalódtam. Ezt nem is akarom elhinni. Ilyen a mesében sincs!Valakinek ennyi esze legyen..elhiszem és tudom, hogy milyen ha csak a szar van..de..na mindegy,nem is reagálok erre semmit,csak annyit, h csalódtam,azt hittem te más vagy..az,akire te fújtál, hogy mekkora egy köcsög..na ugyanezt megtette..azzal a különbséggel, hogy akkor együtt voltunk..na szóval, nem is akarok reagálni tovább erre..semmit.

Most is a vidámságé a szerep..holnap óra..meg statisztikaaaa:D Olyan jókat röhögök azon az órán is..meg a jogi alaptanon..:-)))
Csütörtökön hazamegyek kicsit lehet..e majd még meglátom:D Nem vágyom haza..egyáltalán..sőt!
Most nem írok többet, nem történt ma semmi olyan extra dolog..:D
cuppcupp:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.