2010. május 17., hétfő

hát helloka,
túléltem az esküvőt..igazából leléptem a templomból..meg szarrá áztam meg utána is,de a party az édessel nagyon jó volt..wáá jobbat kívánni sem lehetett volna:D és minden spontán jön, ez a legjobb. Spontán jött a naplemente..a sütögetés..a szanetlis borozgatás..a minden..:)Ma jöttem tőle haza és nem kellett volna, nem tom anyának mi baja van állandóan. A picsáért akar állandóan határok közé szorítani..kb így nem vagyok ovis, el tudom dönteni, hogy nekem mi jó..és mi nem, és ez most több mint jó.Igazából az erejét fitogtatja, most utoljára még, hogy igen ő az Anya.. . Egyébként mindegy is..elcseszte a mai kis jó programunkat,de nem baj, bepótoljuk.Egy ilyen miatt, vagyis ilyenek miatt nem fogom magam idegelni..a lényeg, hogy igazán és őszintén boldognak érzem magam..
"..de olyan boldogság is létezik, amely leírhatatlan. Jobb, ha senki nem próbálja meg visszaadni, mi mehet végbe egy fiatal nőben, ha olyasvalaki biztosítja a vonzalmáról, akit addig elérhetetlennek tartott.."..nagy bátorság kell ahhoz, hogy egy ember fenntartás nélkül engedje szeretni magát. Bátorság, csaknem hősiesség. A legtöbb ember nem tud szeretetet adni és kapni, mert gyáva és hiú, fél a bukástól. szégyelli, hogy odaadja, ésmég sokkal inkább szégyelli, hogy kiadja magát a másiknak, elárulja titkát.Azt a szomorú, emberi titkot, hogy szüksége van gyengédségre, nem tud meglenni nélküle.. . A legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani. Ha ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad, hiszen szavakba öntve összezsugorodnak- amíg a fejedben vannak, határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelenné válnak. Ám azt hiszem, többről van itt szó. A legfontosabb dolgok túl vezetnek a kincshez, amit az ellenségeid oly szívesen lopnának el. És ha mégis megpróbálsz beszélni róluk, a hallgatóságtól csak furcsálló tekinteteket kapsz cserébe, egyáltalán nem értenek meg, nem értik, miért olyan fontos ez neked, hogy közben majdnem sírva fakadsz. És szerintem ez a legrosszabb. amikor a titok nem miattad marad titok, hanem mert nincs aki megértsen..
de én megértelek..
Boldog vagyok, hogy létezik, mert megmutatta, hogy képes vagyok olyan szerelemre, amiről magam sem tudtam és ez hálával tölt el, mert akit szeretsz, arra előbb-utóbb rátalálsz, egyszerűen azért, mert össze vagy vele hangolva..
na emberek, rendesen kiadtam magam most..nagyon jó éjszakát és
CuppCupp..:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.