2010. május 12., szerda

hát helloka nektek,
tudomtudom, ezer éve nem írtam és csesszem meg..jogos!, de amiket gondolok vagy ami épp van azt meg tudom osztani a Barátommal..és nem nagyon irogattam le. Bár most mindenki happy dolgokat vár, ez most kimarad. Ma nem vagyok valami boldog hangulatomban. De hogy valami pozitívumot is mondjak.. OFF A SULINAK!!! Csak a DÖK-öt még szilárd alapokra kell helyeznem...de ez már fakultatív dolog.
Olvasnom kellene valamit, régen olvastam már. Valami megrázó történetet szeretnék, mint a A. Naplója...vagy valami hasonló. Istenem..most beszéltem az Édessel..és bakker ez sem jön össze, lemerült..és azt hiszem el is fog aludni..így most..:( Tiszta fos ez a nap.."az undor angyala egykedvűen játszik a rom felett.."értsétek ahogy akarjátok..
Holnap lehet sírni fogok, de holnapután, lehet mosolyogni. Ez elég.Ilyen az élet. Ha nem vesztem el a reményt.. De az esős napok még mindig nedvesítik az arcom könnycseppekkel. Most is.
.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.