2010. április 16., péntek

Hahóka..
hát igazából nagyon nehezen tudok most írni,nem tudom kifejezni ezt az érzést, nem lehet leírni, körbeírni..megmagyarázni.Ezt át kell élni. Aki ilyet nem él át, vagy nem tapasztal, ő még elképzelni sem tudja.Legfőképpen azért nehéz mit írni, mert nem adom ki magam és tudom h Teamatyi is olvassa...ami nem baj. Ráadásul örülök is neki h olvasod, csak most ezért sokkal nehezebb írni is.. Üröm az örömben..XD A boldogság legtöbbször ujjongó öröm, amely csaknem szétfeszíti az ember keblét és ugyanolyan gyorsan elmúlik mint ahogyan jött. Aztán ismét itt terem és elhiteti velünk, hogy az élet csodálatos dolog...és télleg az... jajj ne..minek másztam fel msnre..basszus,tudtam nem kellett volna:S Cina banyek..ne legyél már ennyire gyík..kérlek kímélj meg a "neharagudjnemígyakartam éskülönbensemjóez így mertén annyiraszeretlekés 18 éve ismerjükegymást..ésatöbbi.." kérlek kímélj már..komolyan már..Figyi,Isten is csendben van..te is befoghatnád már azzal a sok nyomorékkal együtt. éééés nyomjátok a filozófiát, amit ti sem gondolhattok komolyan..hogy Isten úgyis a maga képére teremtette meg a világot..blablabla..hát halljátok, ajánlok többek közt neki is egy igen menő pszichiátert..de veletek kezdje..xDxD és atyaúristen, ilyenek hogy jutnak eszetekbe..banyek engem kíméljetek..köszi. na le is léptem msnről..ez vmi kegyetlen..ezzel nem oldódik meg semmi ez a ja amúgy ne haragudj.....na vissza is térek az eredeti filozófiamenetemhez, mert ez csak pusztít.. és ezt nem pusztíthatja le most semmi. túl szép, túl jó és bevallom félek is picit, hogy ez túl jó..
Ma is Vele voltam..mindig vele lennék, nem lehet megunni..nem lehet nem szeretni.. . a családja a legjobb..nagyon szeretem őket is:) iszonyat jófejek és iszonyat aranyosak és úristen én lefekszem aludni, mert nem szabad többet írnom, ígyis folyik ez az egész..asszem írok egy szappanopera forgatókönyvet is..xD Na télleg kezdek valamit magammal mert ez így nem lesz jó..xD asszem főzök egy teát és megeszem a maradék péksütit is..ja és benyomok egy DvD-t,mondjuk a fűre tépni szabadot..:D
puszpusz

u.i.: álmodd, hogy vakít a fény...lálálálááá..XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.